Bir Kız Bara Girer ve... / Helena S. Paige

Çooook eğlenceli! Kaptan sizsiniz. Ne yapacağınıza siz karar veriyorsunuz. Bir akşam bara çıkacaksınız. 3 farklı iç çamaşırı hangisi? durumunda başlıyor ve tüm hikayeyi siz yazıyorsunuz. Bir baş ucu kitabı değil ama keyifli zamanlar için bire bir (: Ben öneriyorum, okurken eğlendim (:

"Şehrin en havalı barlarından birindesiniz, en yakın arkadaşınızla kız kıza bir gece geçirmek için
süslenmişsiniz ve arkadaşınız gelemeyeceğini haber veriyor. 

Şimdi ne yapacaksınız?

- Akşamı bir rock yıldızıyla tekila içerek mi geçireceksiniz?

- Yoksa kibar ve çekici bir milyoner sizin tarzınıza daha mı uygun?

- Ama inanılmaz yakışıklı genç barmenin günaha çağıran vücudu da gözünüzden kaçmıyor…"

Biraz erotik olduğunun notunu düştüm (: Sonra bilmiyordum olmasın (: 

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Followers


Recent Comments